mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

27 April 2013

CONVERSE ALL STAR




Hihihihihi.... hehheheheh....hahhahahha..huhuhuhuhu
apa senyum2 ngeee , macam kerang busuk pastu bagi tengok kasut lagi tu .. apa maksud???" kata pembaca"
aku kata :  sahaja aku nak share barang baru aku , kasut baru aku ni . Lawa kan . converse size 4 kaler putih tekois . aku beli ni coz nak padankan dengan smua baju contohnya pakai dress , skirt , skinny , futsal mesti cantik kan! heheh rugget plak tu wowwww...suka2 ...hahhaha...
korang pun yang nak beli kasut ni aku sokong sangat sebab memang selesa tau ...
ce tengok ce tengok  di bawah hehhee




No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu