mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

27 May 2012

Kursus Kek Lapis

Tak sangka2 aku dapat lagi pengalaman buat kuih kukus . . . aku datang masa hari ke 2 program ni berlangsung ,2 hati jugak aku nak pergi kursus ni tapi atas permintaan orang tua aku turutkan ......
alhamdulillah x sia2 aku pergi coz aku jumpa kakak2 yang banyak tau sal peluang pekerjaan yang menjamin masa depan hukhuk . . . Yala kita ni mok jugak ada kerja yang tetap hehhe,,,,kerja yang menjamin masa depan......hehhee.....

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu