mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

01 August 2011

Puasa Pertama

BismillahirahmaniRahim..........
Alhamdulillah , Ramadhan muncul lagi....syukur sangat2 coz aku masih lagi dapat merasakan indahnya ramadhan....Dimana Kita xkan dapat merasakan besarnya pahala dan indah nya bulan islam ramadhan ini . . .apalagi Malam yang paling di nntkan oleh umat islam iaitu malam lailatulQadar . . .Malam yang penuh makna....
Semoga saja ramadhan kali ni membawa berkat buat kita semua yang berada di dunia ini . Ramadhan kali ni akan aku penuhi dengan amalan yang paling berfaedah, insyallah untuk menebus kembali kesilapan dalam beramal di bulan ramadahan sebelum ini......subahanallah ...semangatnya aku......semoga allah membantu aku dalam menambah amalan ku untuk di akhirat kelak.....


Kali ni aku xdapat hendak berpuasa dengan family aku di hari pertama puasa dan hari2 lain kecuali waktu aku cuti .... sebab aku kan dah kerja siang dan malam ...ermmm so kali ni puasa pertama, aku sambut dengan kawan sekerja aku Lan .... LAn ni pown sma  macam aku jugak kali ni dia xdapat sambut puasa pertama dengan familynya..........tapi2x alhamdulillah kami x rasa sedih banyak pun coz , kami syukur walaupun x bersama family tapi kami dapat bersahur dan menunaikan kewajipan allah..... kami bersahur dengan penuh gelak ketawa , yang membuatkan kami x terfikir sangat kesedihan bersahur di tempat kerja.... u Know wat , kami sahur dengan maggie jew tau ....sedeyyyy kan .... kenapa x nyeee sahur akhir2 waktu,hahahha.....tapi xpewww kami enjoy sedjak ...hehhe....


Ku Mengharapkan Ramadhan Kali ini Penuh Makna , Agar Dapat Ku Tempuhi Dengan Sempurna .......
Selangkah Demi Selangkah , Setahun Sudah pun Berlalu . .  :) :) :0 :0


No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu