mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

10 July 2011

Sampai BilaKah????

Aku Xtau Mengapa engkau sering marah2 , mana senyum mu mn tawamu ?????
Fuhhh , Terasa Lemah satu badan ni lenguh longlai semua ada.....mata kuyu , kaki tangan badan sakit2....
Beribu bintang di langit kini menghilang teraba aku dalam gelap , rembulan mengambang kini makin suram .
Pudar ilham ku tanpa arah ..... Aku seperti tiada hala tuju....aku xtau nak kemana , aku buntuh ... aku berada di tengah2 kesulitan ini....aku x bole patah balik.aku kena teruskan jugak perjuangan ku ni hingga ke titik2 terakhir.
Kini aku pasrah dengan segalanya , kepedihan ini masih terasa .... Apakah salahku , apakah dosaku ... Tuhan berilah ku petunjuk mu dan redha dengan kehendakmu.....Cukup kali ini kau menyakiti , berulangkali...Xusahlah kembali dengan rela hati melepas kau pergi........Jika ini lah ketentuan , takdir yang allah berikan padaku aku terima dengan rela hati dan bukan jugak dalam keadaan terpaksa kerna aku tahu ,Pasti ada hikmah sebaliknya....
TerDampar jauh di hempas badai ku hanyut , terkunci mulut membisu , perjalanan ku tempuh bagai tiada sudahnya , liku ranjau ku tempuh dalam mencari jawapan........

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu