mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

01 July 2011

Menyampah

astagfirullah halazim .......

korang menyampah bila orang cakap apa kat korang ??? kenapa korang menyampah ???? bagaimana anda atasi cara menyampah itu ????

huhh banyak  persoalan yang bermain di minda lallala hehhe sempat lagi nyanyi eh huhuhu

Story bab menyampah ???? ermmm aku menyampah ,jengkel bila orang buat lawak ke,buat apa2 sajalah x kena tempat huuuu bole melenting aku huhuhu......menyampah ????? mmg pernah ada yang buat gtu kat aku n maybe kat korang jugak kan ehhehe.....ermm apapun i tanak lew ngutuk2 kat cni cuma nak bagi peringatan kat kita, bila kita taknak orang buat mcm tu dekat kita , kita jangan buat benda tu kat owang lain tau ..... ok adik2 hehhee....bla dulu yewwww....

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu