mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

04 July 2011

Mencintaimu

assalamualaikum...
aku mulakan dengan bismillahirahmanirahim ,alhamdulillah syukur aku masi bole meluahkan  perasaan atau mengupdate belog ku ney.....

Sekarang ni aku nak sangat story about my heart , what in my heart ???
feel so sad , aiii tiba2 lak speaking tapi salah2 ahhaha.

Hati ku ni rasa sangat2 celaru sebab aku mencintai seseorang , dari dulu aku mencintai nya tapi aku selalu merasa sakit dengan perasaan cinta ku ini terhadapnya kerana aku takut dia menjadi milik orang lain . .. . ya ampuN kenapa boleh perasaan ni timbul lagi padahal dia sudah menjadi tunangan ku pun . .. .. 
rasa ini muncul sebab sikapnya yang terlalu peramah dengan semua orang , apa lagi rakan2 yang sebaya dengan dia . . . .Aku x larang pun untuk dia berkawan seramai mana pun tapi berpada2 , jangan terover bha tapi dia ni terover sudah. mana tidaknya aku jeles kan , kalau perangai sudah begitu....Perkataan yang sepatutnya di ucapkan hanya untuk aku tapi di taburkan dengan semua pmpn lain mana x tension kan . .. aku sebenarnya xnak jeles2 ni tapi kalau di biarkan nnt menjadi2 . ....aku jugak susah , nnt di bagitau lak aku ni x pandai jaga dia tua lah g cari orang lain....sebab tu lah aku nak jaga dia baik2 ni tentang pergaulanya, bukan anggap dia macam budak2 cuma tulah sikapnya buat aku panas.....Bila aku dah x larat nnt nak halang , aku akan diam jugak dan biarkan dia buat apa yang dia suka.....


aku harap sangat2 perasaan ni akan terbendung dalam masa ke masa.aku fed up dah layan hati ni yan balik2 cemburu dan fikiran ni selalu ingat dia buat yang bukan2 .... huhhh!!!!! aku janji selepas ni aku xnak dah seksa diri aku , rosakkan hati aku yang selalu fikir dia yang bukan2 , kusutkan fikiran ku dengan benda yang x berfaedah tu , lebih baik sekarang aku atur ibadahku yang aku nak bawa ke akhirat dan belajar untuk lebih mencintai nabi s.a.w dan cinta kepada allah adalah cinta yang hakiki dan x mungkin akan sakit lagi .......



Semoga selepas ini jugak aku akan lebih berfikiran terbuka dan  sangat2 terbuka .....huhuhuhu....
aku sangat love dengan dia , aku tau dia pun mcm begitu dengan aku....aku terlalu syg , aku terlalu menjaganya sebab tu aku selalu nak siasat apa dia buat , chat dengan sapa , bertlfn dengan sapa.....
aku tau dia rimas tu tapi biarlah aku yang cemburu daripada dia yang cemburu coz lau lelaki cemburu tiada maaf nya ooo , bole mati orang tapi lau pmpn maybe d mulutnya sjak tu n jarang yang nekad ni cam aku...hehhee

Bhaaa.... Marilah kita berceria2 dan berketawakan hehe...berpadah2 tau t hilang semua ilmu di dada

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu