mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

28 July 2011

Jika Selalu Ceria , Cerialah KUNCI nya !








Menurut Mak , kaum perempuan ada banyak jenis . Sekarang apabila memiliki ramai kawan perempuan kesabaran dapat di jana . memang satu ciri keibuan ..... kan! bagi aku . ia memerlukan ciri semula jadi hahha

Tetapi kuasa wanita dapat di lihat ketika berjumpa dan bersembang . tak dapat lakukan jika seorang diri . Ketika aku jatuh tersungkur aku x dapat bangun seorang diri . jadi jika tersungkur , tetapi tidak tersungkur seluruhnya  hahhahah apa ni aku merepek hehhehe........

Contohnya keluar enjoy . Jika di rumah keseorangan akan muram tetapi apabila berjumpa dengan kawan mula rasa seronok berbual atau melalui email dan telefon . mereka memberi keriangan .

Jika menyentuh soal hati , mungkin agak kelakar . jika tidak dapat di luahkan perasaan , aku akan bersabar . selalu berfikiran positif dan ceria adalah biasa . aku percaya jika aku selalu sihat dan ceria mesti sekeliling aku pun akan menjadi baik . . . . ..

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu