mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

02 July 2011

Cuai

Semalam D tempat kerja ku kira2 pukul 2.30 2 orang budak lelaki datang ke kedai 24 jam dengan menaiki scooter....... Malang x berbau Selepas sampai d kedai 24 jam c Kawan yang ikut di belakang turun beli barang di kedai tu, yang kawan satu ni tunggu di luar ..... beberapa minit kemudian tebabummmmm scooter melompat ke arah kedai , separuh badan scooter masuk dalam kedai dan lucunya scru scooter tehambur hahahhahha.....akibat , c kawan teressss apabila dia sibuk melihat tayar motornya tanpa di sedari dia meressssss motor itu....al maklumlah auto kan , resss ckit tarabang la kaw hehehehhe......Nasib Cermin Kedai 24 jam tu x pecah, lau tidak mengganti c budak huhuhuhu.....aku pun yang tidur2 ayam ketika itu sempat berteriak dan bangun menuju ke arah kejadian,,,,,,,ingatkan ada rompakan ke apa,rupanya hahahhaha......aiyaaaa......maka intinya di sini berhati2 lah selalu......chowwwwww.....

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu