mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

12 July 2011

Berlalu begitu sahaja

Masa berlalu tanpa aku sedari , semua bole berubah dalam sekelip mata saja.aku,kau dan dia.banyak yang sudah aku dan kau lalui.aku cukup kenal sudah dengan sifat mu dan aku tau kau kenal aku siapa dan aku bagaimana.Kau x berubah seperti dulu , peluang yang aku berikan padamu  kau sia2kan semua.kau memang baik , tapi kau kurang jujur dan kau fuhhhhh xpalah biarlah aku saja yang tau.bila aku selalu terasa begini,aku mula benci terhadap mu ,aku ingin pergi jauh agar kau dan aku tidak bersatu.aku ingin membawa diri agar aku x tersakiti lgi dengan sifat mu yang sangat menjengkelkan aku.ke mana hilangnya sifat prihatinmu di awal perkenalan kita.kini hilang.aku akui sifat penyayangmu,ingin menjaga keselamatan ku xdapat aku nafikan kau memang no.1 tapiiiiii Hatiku selalu kau lukai.Apa erti semua itu?????ku menangis membayangkan betapa kejamnya dirimu  terhadap diriku , ku lepas kau pergi .......Andai itu takdirnya

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu