mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

17 June 2011

miss my beloG

assalamualaikum . . . .
Sudah 9 hari aku x bebelog sebab aku sibuk & kalau ada masa pun aku hendak berehat huhuhu ermmmm nilah hidup seorang perantau hukhukhuk . .  perantau ker??? opsss xdalah,mana ada perantau he he he
just bz keja cari duit nak sara hidup ni he he he .... ermmm di samping itu mencari pengalaman tau , setakat ni alhamdulillah okaylah , xbyk jugak ana tau but yahhh bolelah .....
aku mis sangat wid my belog ni ,maklumlah banyak nak di coret dalam belog ku ni hehhee....
muahhhhh mis BeloG .....
Duhhh makin gatal lak jari jemari aku ni , urmm ni mesti kes  mau menconteng di belog ni he he he ... sabar ko jari hehhe,ni tengah practice Ngee ~ ~

T aku mula dari A-Z hehhe

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu