mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

08 June 2011

Hari Pertama kerja SHIF malam

Bismillahi Rahmani Rahim
Alhamdulillah syukur , aku panjatkan pada ilahi ....
Puji dan syukur sebab aku rasa xtekanan pun yang paling penting aku xrasa ngantok pun kerja malam ni hehhehe , buktinya sekarang aku sempat lagi tulis entri untuk pagi ni hi hi hi ....
Betul x ??? Cuma perut Ni saja yang x reti nak kenyang ha ha ha ..... sampai sekarang siap berbunyi lagi kruk , kruk , krukkkkkkk ! ! ! ha ha ha 
Alhamdulillah semua kawan sekerja orgnya peramah , xsombong .... Senang jugak bila kerja dengan orang mcm dorang ni , kita x rasa tension pun santaiii saja . . . . ^_^
Cuma Semalam kami rasa ketakutan , kerana  di kejutkan dengan berita orang kena tikam iaitu pemandu teksi di jalan air panas . Namun , penjenayah berjaya di tangkap .....
Aku happy sangat coz di bagi peluang untuk mencari pengalaman bekerja di waktu malam oleh orang tua ku & Boss he he he .... syokkk gila oooo ..... 
aku harap hari2 lain pun macam gnila jugak  , ok sak....
Enjoyyyy....

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu