mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

17 June 2011

cinta orang tua

hahhaha lucu lak cintan cintun orang yang dah berumur ..... dah 39 baru nak bercinta ewww gelinye nengok mereka hehe.....lau dah kawen x kesahlah ni tidak,baru nak kenal gadis yang sama umur mcm dia jugak lah hehehe cara dorang tu malu2 kucing lucu lah ,dah xpadan dengan umur ..... menyampah aku tengok haha ......aduhhh dunia makin pelik ar .... gua xtau nak cakap apa lagi , tension tengok pun ada jugak wakakaka......semoga mereka yang berumur ni cepat dapat jodoh lah... ^-*

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu