mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

18 June 2011

baca yuk ! !

Sepanjang aku kerja malam ni , bermacam-macam orang yang aku jumpa . . .ermmm peliklah ..... macam-macam ragam tau . . . semua ada macam astro . . ada yang xpandai senyum , nak aku ajar senyum kot hahha . .. ada yang happy go lucky gila sangat , sampai-sampai aku pun di kejar mau di suap kit kat hahaha berehat sebentar bersama kitkatlah katakan hahahha . .. . .ada yang muka-muka penjahat , heeee seram aku eh ...muka kesian , mau nanges jak bila di becakap , ada yang becakap tak henti2 ....aduiii macam2 kan hehhehe......K la aku nak rehat ni coz malam kang aku nak g keja lagi ar . . . chow cincauu hehhe.....

No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu