mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

09 June 2011

Andai aku pergi Dulu

BISMILLAHI RAHMANI RAHIM

Ada sepasang kekasih yang sangat mencintai antara satu sama lain , hubungan mereka sudah lama tercipta dengan pelbagai rintangan yang mereka tempuhi suka ,duka ,pahit ,manis silih berganti dalam perhubungan mereka .... al maklumlah semua pasangan pun pasti mengalaminya kan ......
Sekarang ni aku nak cerita pasal babak2 dorang yang ROMANTIK gitu ......

Hari tu adalah hari paling indah bagi mereka , Namun malang tidak berbau hari itu si gadis kemalangan . 
c gadis mendail no. telefon c jejaka yang kerja nun jauh di sana untuk memberitahu bahawa dia accident , bukan ucapan ulang tahun hubungan mereka tapi memberitahu perkara sedih yang berlaku di hari ulang tahun hubungan mereka .... 
c jejaka bertubi2 melontarkan soalan untuk c gadis tapi malangnya jawapan yang di berikan kepada c jejaka sedikit sahaja kerana terlalu sakitnya malang yang menimpa c gadis ......
c jejaka sangat2lah marah dengan c gadis tapi c gadis tahu c jejaka ambil berat dan risau sebenarnya keadaan c gadis ... orang yang sangat dia cintai , di mana c jejaka sanggup lakukan apa saja demi cintanya untuk c gadis ..... (so sweet)
Selepas kejadian itu , c gadis saja membelek folder2 yang ada dalam hp c jejaka ......
-membelek isi folder-
tiba-tiba
V
V
V
V
V
V
V
V
V
v
v
v
v
v
v
v
 c gadis terjumpa something dalam hp c jejaka......
nak tau apa ????
jom tengok bawah lagiiii
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 v
v
v
v
v
v
v
c jejaka TULIS dalam folder memo
hari ni hari ulang tahun kami .
tapi aygku aksden plak :(

c gadis membalas tulisan itu 
ingatlah sampai bila2 sayang, 
walaupun nanti kita di pisah d dunia ini.
nasib ayg xMATI masa tu.....
Lau ayg mati mesti masa tu 
abg cari org lain dah kan yang ada
mirip2 ayg,ciri2 ayg .(abg pena cakap dulu, ingat lagi x??)

ayg mahu,kalau nnt kita kawen,
andai ayg pergi dulu 
tolong jangan kahwin dengan org lain ,
sebab ayg ada tebaca zaman2 nabi dulu
kalau kita kematian pasangan,
kalau kita nak jumpa dia lagi d akhirat sana , 
jangan kawen lagi ......

apa macam sweet kan ???/
aku suka .....     


No comments:

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu