mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

04 May 2011

my pet

meo n juli ... ni hamster aku , aku suka sangat dengan binatang kecik ni..... x susah pun jaga dua ekor ni . . .
just bagi makan , minum & tukar habuk tempat dua ekor ni selang seminggu la coz kalau xtukar bau kencing dua ekor ni memang gilaaaa membunuh babeee....  jadi kalau kamu orang mau try bela hamster ni , jangan sampai ndak korang ndak tukar habuk nya..xpasal2 kamu sakit hidu bau kencing hamster ni menyengat oooo... hehehhe...
my pet ni lah yang selalu menjadi penghilang bosan ku coz aku selalu ganggu 2ekor ni lau aku rindu dengan dia.Dia yang belikan untuk aku kan.

3 comments:

ArulchelseA said...

comel...

Fatma Diyana MB. said...

comelnyaaa. nak pegang :D

aNa said...

hehehe korang...2 ekor ni memang comel,kalau kita pegang lembut gila xda tulang hahhaha pegang kat perut meo n julie ni tembus2 hehhe..maklumlah xda tulang

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu