mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

04 May 2011

autoShow TAWAU

Sound System
amboi amboiiiii Tawau makin hari makin di kenali gtu.....bole tahan tawau sekarang ni,makin hari makin ada kemajuan , walaupun kami berada di hujung-hujung dunia kunuk lah katakan.......tapi,.....
amboi amboiiiiii......makin mantap jugak gitu.... =)


haaa tengok tu, motor mcm2 fesyen....siap ada bebulu lagi wowww!!!
bukan setakat motor..tengok basikal kat ats ni wowww , ada gaya2 motor herley tu.....

Autoshow ni diadakan Sempena hari Pekerja 1-5-2011 , selain pertandingan hiasan kenderaan pertandingan karaoke pun ada jugak ermmm maklumlah orang2 sabah ni suara mantopppp!!! Meletopppp !! hehehe

semoga Tawau Terus MAJU ... Go sabah Go . . . Go TAWAU GOoooo. . .hehehe

2 comments:

ArulchelseA said...

wahh memamg best tawau..
mana ada hujung dunia bah..ari tu sy pegi kundasang ok bah..nnt ada ada masa sy brcuti di tawau pulak.apa tmpat2 menarik ditawau ?.
"ok bah kalau kau"

aNa said...

yah tawau makin d kenali right ...hehehe....
banyaklah tempat menarik kat sini,antaranya ploting di semporna , taman bukit tawau ( table ) ,sapilok sandakan ,banyaklah t lau datang tawau bole kol sya je....

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu