mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

Top 10 Members

26 January 2011

cenderahati AQiQah Nur Shahirana

salam.....
Ini cenderahati untuk d bagi2 dengan orang sempena aqiqah shahirah......

cara buatnya ni...
Sediakan riben lebar bewarna 4 warna pun cukuplah ganti2 jak
gunting

ok sekarang cara2 buat
pertama : gunting riben jangan panjang sangatla
then lipat dua gunting yang d lipat tu
buat 2 warna riben ya
kedua : anyamlah selang seli.......
senang je...hehehhe/.........

dah siap karang boleh letak telur hehehhe

siap bagi oranggg......
.InI Lah Shahirana Ku......Muahhhh

2 comments:

Aurora said...

alahaiii rindu nya ngan budak kisik diatas ni..gerammm....mau cobet..cobet pipinyaaa

aNaCgg said...

datang mu kak pi cni...sama2 kitak gigik dia hehhehe

There was an error in this gadget
Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu