mizcawaii: cantik itu indah

ana here

hi ! nama aku rosliana rusli tapi orang panggil aku cik na , ana , @ ros hahaha banyak sangat nama samaran aku kan. I <3 MY BELOG .. yeayy !!! aku suka membaca , menulis , berbelog & etc *______^"

KliK - KliK

SauDara-SaudaRi

26 January 2011

cenderahati AQiQah Nur Shahirana

salam.....
Ini cenderahati untuk d bagi2 dengan orang sempena aqiqah shahirah......

cara buatnya ni...
Sediakan riben lebar bewarna 4 warna pun cukuplah ganti2 jak
gunting

ok sekarang cara2 buat
pertama : gunting riben jangan panjang sangatla
then lipat dua gunting yang d lipat tu
buat 2 warna riben ya
kedua : anyamlah selang seli.......
senang je...hehehhe/.........

dah siap karang boleh letak telur hehehhe

siap bagi oranggg......
.InI Lah Shahirana Ku......Muahhhh

2 comments:

Aurora said...

alahaiii rindu nya ngan budak kisik diatas ni..gerammm....mau cobet..cobet pipinyaaa

aNaCgg said...

datang mu kak pi cni...sama2 kitak gigik dia hehhehe

Come Come N See. .. .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masa Berlalu